Sekite naujienas!

- Aktuali informacija apie Norvegiją
- Patarimai kaip mokytis kalbos
- Nemokamos norvegų kalbos  pamokėlės

Prenumeruokite

Mokymosi stiliaus nustatymo testas (2 dalis)

2014- 04- 14

mokymosi stilius

Atlikę šį testą sužinosite kokią atmintį turitę geriausią – regimąją, klausomąją, lytėjimo ar kinesteninę. Galite žymėti po kelis tinkančius variantus:

1. Sutikę nepažįstamą žmogų, pirmiausiai atkreipiate dėmesį į:

a) Išvaizdą, aprangą;
b) Jo balso skambesį;
c) Į jausmus, kuriuos jis sukelia;
d) Jo elgesį ir veiksmus.

2. Po pažinties su nauju žmogumi geriausiai atsimenate:

a) Veidą;
b) Vardą ir pavardę;
c) Jausmus, patirtus būnant su tuo žmogumi.

3. Įeidamas į naujas patalpas pirmiausiai dėmesį atkreipiate į:

a) Interjerą;
b) Į garsus ir pokalbius, girdimus patalpoje;
c) Į savijautą, emocijas, kurios užplūsta būnant kambaryje,
d) Įvykius patalpoje. Arba pradedate galvoti, ką galėtumėte ten nuveikti.

4. Labiausiai patinka mokytis kai:

a) Mokytojas pateikia informaciją lentoje, o Jūs žiūrite į rodomas iliustracijas, diagramas, žemėlapius. Patys nekalbate ir neužsirašinėjate;
b) Mokytojas discipliną aiškina žodžiu, leisdamas diskutuoti ir užduoti klausimus. Jums nereikia nieko skaityti ir konspektuoti;
c) Leidžiama liesti daiktus, apie kuriuos kalbama. Galite spausdinti klaviatūra ar ką nors daryti rankomis;
d) Mokytojas leidžia įgyvendinti projektus, simuliacijas atkurti realias situacijas, eksperimentus, žaisti žaidimus, vaidinti, bei naudoti kitus mokymosi metodus reikalaujančius veiksmo, judesio.

5. Mokydamas kitus dažniausiai:

a) Duodate jiems kažką apžiūrėti: daiktą, brėžinį, iliustraciją bei trumpai juos pakomentuojate. Galima trumpa diskusija, tačiau ji nėra būtina;
b) Aiškinate žodžiu, nerodydamas jokios vizualinės medžiagos;
c) Piešiate, rašote ar gestikuliuojate, kad perteiktumėte informaciją;
d) Surengiate mažą pasirodymą ar demonstraciją. Mokiniai gali įsitraukti ir mokytis kartu su Jumis.

6. Maloniausia skaityti knygas, kuriose:

a) Pateikti faktai, istorijos arba daug dialogų;
b) Daug aprašymų, kurie padeda įsivaizduoti knygos siužetą;
c) Rašoma apie pagrindinių veikėjų jausmus, emocijas, santykius, sveikatą;
d) Padedama ugdyti talentą, aprašomas sportas, pomėgiai.

7. Ką mielai veikiate laisvalaikiu?

a) Skaitote knygas arba vartote žurnalus;
b) Klausote garso knygų, muzikos, radijo, pats grojate;
c) Rašote, piešiate, dirbate prie kompiuterio arba ką nors atliekate rankomis;
d) Sportuojate, daug judate.

8. Kuris iš žemiau išvardytų teiginių geriausiai apibūdina Jūsų mokymosi arba skaitymo procesą?

a) Sugebate mokytis tada, kai groja muzika, vyksta pokalbis arba aidi kiti garsai. Į trikdžius nekreipiate dėmesio;
b) Jums sunku mokytis kai girdite garsus, jie Jus blaško, nukreipia dėmesį nuo veiklos;
c) Besimokydamas turite jaustis patogiai, atsipalaiduoti. Sugebate dirbti tiek tyloje, tiek grojant muzikai. Tačiau Jus blaško kitų patalpoje esančių žmonių pokalbiai, barniai, sukeliamos emocijos.
d) Mokydamasis turite jaustis patogiai, atsipalaiduoti. Sugebate dirbti tiek tyloje, tiek grojant muzikai. Tačiau Jus blaško kitų toje pačioje patalpoje esančių žmonių atliekami judesiai ar veiksmai.

9. Pokalbio metu?

a) Žiūrite į pašnekovo akis. Norite, kad jis žiūrėtų į Jūsiškes;
b) Žvilgtelite į pašnekovą, po to pradedate blaškytis;
c) Trumpai pažiūrite į pašnekovą tam, kad pamatytumėte jo veido išraišką. Vėliau Jūsų žvilgsnis nukrypsta žemyn arba į šonus;
d) Retai žiūrite pašnekovui į akis. Dažniausiai žiūrite žemyn arba į šonus. Atsiradus kažkokiam veiksmui žvilgsnį nukreipiate ta kryptimi.

10. Kuris iš žemiau išvardintų teiginių geriausiai Jus apibūdina?

a) Daugiausiai dėmesio kreipiate į spalvas, formas, raštus, dizainą. Turite gerą skonį spalvoms ir formoms;
b) Negalite pakęsti tylos. Tyloje niūniuojate, garsiai kalbate ar dainuojate, esant galimybei įsijungiate radiją ar televizorių;
c) Jus lengva įskaudinti, ar įžeisti. Jūs negalite susikoncentruoti, gerai jaustis, žinodami, kad Jūsų kažkas nemėgsta. Norite jaustis mylimas ir reikalingas;
d) Jums sunku išbūti ramiai vienoje vietoje. Norite judėti, ką nors veikti, o jeigu sėdite – tai būtinai pradėsite trypčioti koja arba suptis ant kėdės.

11. Kuris iš žemiau išvardintų teiginių geriausiai Jus apibūdina?

a) Atkreipiate dėmesį į netvarkingą žmogaus aprangą, suveltus plaukus, kuriuos norisi pataisyti;
b) Nemėgstate, kai kas nors nesugeba išreikšti savo minčių ar kalba nerišliais sakiniais. Jus erzina kapsintis vanduo iš čiaupo, burzgiantis šaldytuvas ar kitas nefunkcionuojantis namų apyvokos įrenginys;
c) Verkiate žiūrėdamas romantinius filmus arba skaitydamas širdį veriančias istorijas;
d) Prastai jaučiatės daug laiko praleisdamas toje pačioje vietoje, nejudėdamas.

12. Kas Jums sukelia nerimo ir diskomforto jausmą?

a) Vieta, kuri yra netvarkinga;
b) Vieta, kurioje per daug tylu;
c) Vieta, kurioje fiziškai ar emociškai nepatogu;
d) Vieta, kurioje per mažai erdvės nevaržomai judėti.

13. Besimokydami labiausiai nemėgstate:

a) Klausytis dėstomos medžiagos, kai nėra rodoma vaizdinė medžiaga;
b) Skaityti tyloje. Negirdėdami jokių paaiškinimų ar diskusijų;
c) Neturėti galimybės piešti, keverzoti ant lapelio, liesti demonstruojamus dalykus;
d) Klausytis ir žiūrėti kai nėra galimybės judėti.

14. Grįžkite mintimis į gražų gyvenimo momentą. Pabandykite atsiminti kuo daugiau detalių iš to įvykio. Kas išdygsta prieš akis?

a) Tai, ką matėte: žmonės, jų išvaizda, daiktai;
b) Tai, ką girdėjote: pokalbiai, aplinkos garsai;
c) Tai, ką jautėte: pojūčiai ant odos ir kūno, fiziniai ir emociniai potyriai;
d) Tai, ką darėte: jūsų kūno judesiai, veiksmai.

15. Įsivaizduokite, kad visą laiką turite būti vienoje iš žemiau nupasakotų vietų. Kurioje jaustumėtės geriausiai?

a) Ten, kur galima skaityti knygas, tyrinėti paveikslus, meno kūrinius, žemėlapius, nuotraukas. Kur galima spręsti vizualinius uždavinius. Pvz. surasti kelią iš labirinto, žaisti stalo žaidimus, užsiimti dizaino, dekoravimo darbais;
b) Ten, kur galima klausytis įrašytų pasakojimų, dainų, diskusijų. Groti ar dainuoti. Pasakoti istorijas arba žaisti žodinius žaidimus, garsiai skaityti;
c) Ten, kur galima piešti ar užsiimti kokiu nors amatu, rankdarbiais. Rašyti kompiuteriu, groti instrumentu, žaisti stalo žaidimus;
d) Ten, kur galima sportuoti arba žaisti judėjimo reikalaujančius žaidimus. Vaidinti spektakliuose, įgyvendinti projektus, eksperimentuoti, tyrinėti ir kurti kažką naujo.

16. Naują žodį lengviausiai įsimenate kai:

a) Jį pamatote;
b) Jį išgirstate;
c) Jį užsirašote;
d) Jį įsivaizduojate;

Rezultatų skaičiavimas

Jeigu daugiausiai A atsakymų – turite regimąją atmintį.

Jeigu daugiausiai B atsakymų – turite klausomąją atmintį.

Jeigu daugiausiai C atsakymų  – turite lytėjimo atmintį.

Jeigu daugiausiai D atsakymų – turite kinestetinę atmintį.

Atsiminkite, kuris iš išvardytų mokymosi stilių užima antrą, trečią ir ketvirtą vietas. Atkreipkite dėmesį, kad kai kurie žmonės sugeba efektyviai sujungti kelis ar net visus stilius. Jeigu norite mokytis greitai – naudokitės Jums artimiausiu stiliumi.

 Sužinokite dominuojančio pusrutulio ir mokymosi stiliaus testų rezultatus.

Norvegu kalbos kursai

Norvegu kalbos pamokos internetu

1 Komentaras. Palikti komentarą

Dominuojančio smegenų pusrutulio nustatymo testas (1 dalis) | Norvegija
2014/04/14 13:23

[…] Kitas testas – Mokymosi stiliaus nustatymo testas (2 dalis) […]

Atsakyti

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Galite naudoti šias HTML žymas ir atributus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>